כמו שקודם הסברנו על הקמפיין החברתי שלנו באינסטגרם כך גם בחרנו לעשות בטיקטוק וזה כי כמו שהסברנו איסטגרם וטיקטוק הם שתי הרשתות החברתיות שהכי הרבה משתמשים בהםז ה מה שעלה מהסקר שעשינו ולכן הדרך השנייה של הקמפיין שלנו זה טיקטוק.
טיקטוק זה רשת מדיה שקל יותר להגיע איתה לאנשים למה?
כי יש שם אפשרות לראות את כל סוגי הסרטנים בכל מקום בעולם
איך זה עוזר לנו?
באינסטגרם הקמפיין שלנו היה לעקובים שלנו לעומת הטיקטוק שבו אנחנו לא בוחורת למי זה יגיע אלה זה פשוט מגיע לכולם וגורם להם להחשף לעמוד שלנו ובכך לגרום למדעות גדולה יותר.
הקמפיין שלנו בטיקטוק היה בדרך אחת והיא דרך סירטונים שאותם העלנו לטיקטוק
המטרה של הסרטון זה להראות שהרבה גברי מדב רים ככה כי הם חושבים שזה מה שיהפוך אותם למגניב שאם הם ידברו מגעיל לבנות ובצורה לא מכבת ומחפיצה אז זה הדרך להיות מגניב, אנחנו רואים שברגע שהילד מחליט לדבר בצורה מדברת לבנות אז החברים נעלמים ולא עונים לו, אז לא לדבר ככה לנשים לא יהפוך אותך למגניב יותר ולא יגרום לך להיות בסביבת חברים שאתה צריך.
הסגנון הזה של הסרטון שהעלנו שונה מהקודם וזה על מנת "לזעזע יותר" להראות את הכתבות את הסיפורים שלא נגמרים הראנו מחצית מהסיפורים, שאנחנו שומעים וקוראים זה מכאיב יותר זה מרגיש יותר לא נתפס וזה מה שרצינו לגרום לצופים להרגיש את העצב וההלם.
לסיכום
החשיבות של הקשר בעברת מסר היא בעיקר לבני נוער המושפעים מהרשתות החברתיות הם נמצאים ברשתות החברתיות כל היום ומשם הם לומדים איך להתחיל עם בנות איך לדבר לבנות, המטרה שלנו זה לגרום לאקטיבזם חברתי ועל ידי הקמפין שכלל פוסטים סטורים סקרים וסרטונים על ידיו אנחנו מאמינות שנגרום לו.